نامهای تجاری در اندازههای مختلف نیازمند حضور یک برند قوی برای متمایز ساختن خود از سایر رقبا هستند. این کار اغلب شامل یک مجموعه از رنگها، فونتهای انتخابی و یک نشان واژهی مشخص است.
امروزه، دستورالعملهای پایهای برای نامهای تجاری بهتنهایی جوابگو نیستند. تنها شرکتهایی که در یکزبان دیداری مشخص سرمایهگذاری کردهاند، میتوانند تعهد، کیفیت و تغییرهای خود را بهبود ببخشند و فرصتهای بالقوه بهمنظور ارتقای امور جاری به سطح بالاتر را داشته باشند که این امر به ثبات بیشتر تجربهی مشتریان برندها کمک میکند.