ثابت بلاگ

آموزش بازاریابی اینترنتی

ثابت بلاگ

آموزش بازاریابی اینترنتی

چرا از دیدن شکست دیگران خوشحال می‌شویم

 انیمیشن شاهکار وارونگی (Inside Out) ساخت شرکت پیکسار، داستان دختربچه‌ای شاد و سرزنده به‌نام رایلی و خانواده‌ی او را روایت می‌کند که ناچار می‌شوند بخاطر شرایط خود به سان‌فرانسیسکو نقل‌مکان کنند. رایلی ناچار است خودش را با شهر جدید تطبیق دهد و دوستان جدیدی برای خود دست و پا کند. اما اوضاع آن‌گونه که باید پیش نمی‌رود؛ بگونه‌ای که احساسات پنج‌گانه‌ی درون ذهن او شامل خوشی، ناراحتی، خشم، ترس، و انزجار، از مدیریت ذهن رایلی در شرایط جدید ناتوانند. احساسات او در موقعیت جدیدی که رایلی در آن قرار گرفته، دیگر قادر نیستند روند طبیعی که همیشه داشته‌اند را پیش بگیرند. امنیت ذهنی دخترک بینوا با نقل مکان به شهر جدید به‌هم می‌ریزد و احساساتش دائما در حال کشمکش هستند. داستان تا جایی پیش می‌رود که ترس، انزجار و ناراحتی، جای احساس «خوشی» را در ذهن رایلی می‌گیرند و حس سرزندگی دیگر مانند سابق نمی‌تواند بهترین و کارآمدترین احساس در میان دیگر احساسات او باشد. 

ادامه مطلب ...

اقدام کنید!

دنیا بابت ان چه که می دانید به شما چیزی پرداخت نمیکند. بابت اقدام تان است که پول می گیرید. یکی از اصول بدیهی موفقیت آن است که:

جهان ، پاداش عمل را می پردازد. با وجود صحت وسادگی این اصل ، جای تعجب است که چرا خیل عظیمی از مردم در مراحل تحلیل ، برنامه ریزی و سازمان دهی گیر می افتند. در حالی که لازم است دست به کار شوند

به سمت موفقیت هدایت شوید!

مقالات پیشنهادی را نیز بخوانید :

ایده های پولساز

پولدار شدن

هدف گذاری

درمان استرس

کارگاه کسب ثروت و شادی

فرتاش

وقتی که وارد عمل شوید ، همه چیز هایی که  شما را به سمت موفقیت هدایت میکنند ، نا گزیر به تحرک در می آیند . اطرافیان شما می فهمند که در قصد خود جدی هستید. بیدار می شوند و توجه می کنند.آن هایی که با شما هدف مشابهی دارند با شما هم سو می شوند. و با شما هم کاری می کنند. چیزهایی را یاد می گیرید ، که نمی شود با گوش کردن به صحبت های دیگران  و یا کتاب خواندن یاد گرفت. برای بهتر شدن امور بازخورد می گیرید. یاد میگیرید که چطور کار ها را سریع تر و موثر تر انجام دهید.

آن چه را که قبلا گیج کننده بود شفاف می بینید . سختی ها ساده تر می شود. کسانی را جذب میکنید که از شما حمایت کرده و تشویق تان می کنند. وقتی که وارد عمل شوید همه چیز های خوب به طرف تان سرازیر می شوند.همه این اتفاقات خواهند افتاد اگر اقدام کنید.


حرف و حدیث را کنار بگذارید.

آن چه که بیش از همه باعث تمایز برندگان از بازندگان میشود این است که برندگان اقدام می کنند. آن ها کاری را که باید انجام دهخند انجام می دهند. به محض این که نقشه راه شان را ریختند شروع می کنند. حرکت می کنند. اقدام می کنند. حتی اگر شروع شان عالی نباشد. از اشتباهاتخود درس می گیرند. اصلاحات لازم را انجام می دهند . و هم چنان عمل می کنند. و شتاب می گیرند. تا بالاخره به نتیجه دلخواه می رسند. و یا حتی چیزی بهتر از آن چه که در ابتدای راه قرض می کردند.

الگو برداری کنید!

برای موفقیت باید مثل آدم های موفق عمل کنید و آدم های موفق به شدت عمل گرا هستند. قبلا راجع به رویا پردازی ، هدف گذاری ، تقسیم اهداف به گام های کوچک تر ، پیش بینی موانع و برنامه ریزی برای برخورد با آن ها تجسم و تایید موفقیت و باور کردن خودتان و رویا هایتان صحبت کردم. حالا دیگر وقت اقدام کردن است. در دوره هایی که می خواهید بگذرانید

ثبت نام کنید. آموزش ببینید. با آژانس مسافرتی تماس بگیرید. نوشتن کتابتان را آغاز کنید. برای تهیه پیش پرداخت خانه ای که می خواهید بخرید پس انداز کنید. به باشگاه بروید. کلاس موسیقی خود را شروع کنید. و یا پیشنهاد خود را بنویسید!

تا وقتی که وارد عمل نشوید هیچ اتفاقی نمی افتد!

برای نشان دادن قدرت اقدام عملی در سمینار هایم یک اسکناس را در دست می گیرم و می پرسم :چه کسی این اسکناس را می خواهد؟ بدون استثنا همه دستشان را بالا میبرند. بعضی ها با حرارت دست تکان می دهند. بعضی ها داد میزنند من! اما من همان جا ارام می ایستم و اسکناس را دست نگه می دارم تا بالاخره یک نفر از جایش بلند شود جلو بیاید و اسکناس را از دستم بگیرد!

وقتی آن شخص سرجایش برگشت از جمعیت می پرسم :او چه کار کرد که دیگران نکردند؟به خودش زحمت داد و بلند شد. کاری را که برای به دست اوردن اسکناس لازم بود را انجام داد. این دقیقا کاری است که باید برای موفق شدن در زندگی انجام دهید. باید اقدام کنید. در اکثر مواقع هر چه زودتر بهتر.

افراد موفق برای پیش قدم شدن و اقدام کردن تعصب دارند

بیشتر افراد موفق تحمل کمی در برابر برنامه ریزی های طولانی و حرف و حدیث دارند. حوصله معطل شدن ندارند. می خواهند سریع تر کار را شروع کنند و وارد بازی شوند. برنامه ریزی جایگاه خود را دارد . اما نباید آن را بیش از حد بزرگ کرد. بعضی ها تمام طول عمر خود را به انتظار زمان ایده آل می نشینند. اما این زمان ایده آل به ندرت از راه میرسد. مهم این است که باید دست به کار شد و اقدام کرد. باید وارد بازی شد . آن وقت است که بازخورد خواهید گرفت. و اصلاحات را برای رسیدن به موفقیت و هدف انجام خواهید داد.

آماده ، شلیک ،هدف گیری !

همه عبارت آماده هدف گیری شلیک را شنیده اید.مشکل این جا است که خیلی ها تمام زندگی خود را صرف هدف گیری می کنند. هر گز به مرحله شلیک نمی رسند. آن ها همیشه مشغول آماده شدنند. اما سریعترین راه برای به هدف زدن شلیک کردن است. بعدا می شود محل اصابت گلوله را دید. و سلاح را متناسب با آن دوباره تنظیم کرد. و هدف گرفت. اگر دو اینچ بالاتر از هدف زدید این بار کمی پایین تر را انتخاب کنید. دوباره شلیک کنید  و نتیجه کار را ببینید. مدام شلیک کنید و از نو سلاحتان را تنطیم کنید ./. چیزی نخواهد گذشت که به  مرکز شلیک خواهید کرد.

انتظار بس است!

انتظار برا یرسیدن به این چیز ها را کنار بگذارید :
تکامل
الهام گرفتن
اجازه گرفتن
اطمینان یافتن
تغییر کردن یک نفر
حضور کسی که می خواهید
بزرگ شدن بچه ها و مستقل شدنشان
فال بهتر
سرکار آمدن دولت جدید
رفع خطر
کسی که شما را کشف کند
دستورالعمل های شفاف
اعتماد به نفس بیشتر
از بین رفتن درد
و…

وقتش است که دست به کار شوید.

همین الان مشغول شوید.

اقدام کنید.

منبع